Шукати в цьому блозі

суботу, 6 липня 2013 р.

Cвяткове дійство у туберкульозній лікарні.

5 липня, в першу п'ятницю місяця, після свята Пресвятої Євхаристії, у Збаразькій виправній колонії на території туберкульозної лікарні, біля каплички Божої Матері, відбулося святкове дійство "Через заступництво Марії дорога до Ісуса...". Ідея свята задумав отець Омелян Колодчак, віршований сценарій - Надія Тхір, Світлана Довгопола - готувала жінок, спільно з отцем. 


На території Збаразької колонії знаходиться туберкульозна лікарня, куди привозять на лікування ув'язнених - хворих на туберкульоз і СНІД зі всієї України. У нашому повсякденному житті ми рідко задумуємося про діла милосердя, особливо коли йдеться - в'язня відвідати. Зразу закрадається думка - це не для мене, чому саме я маю це зробити?.. Але це думка простої пересічної людини... Для Господа немає нічого неможливого. Не становить ніяких перешкод, щоб прийти до ув'язнених у Святій Тайні Євхаристії, щоб віддати себе для них на спасіння душі і тіла, прийти для того, щоб полегшити біль і страждання хворих жінок, прийти, щоб очистити їхні душі у Святій Сповіді... Кожна перша п'ятниця місяця присвячена Пресвятому Серцю Ісуса. В цей день ми винагороджуємо Боже Серце за зневаги та гріхи людства, приступаючи до Святої Сповіді та Святого Причастя. Цього дня 5 ув'язнених жінок приступили до Сповіді і Святого Причастя, зціливши свої духовні немочі, через Тайну Покаяння, прийнявши Господа в своє серце, прислухавшись до заклику Ісуса:

Відкрий для Ісуса серце!
Чи чуєш, дитино? - Він кличе тебе!
Тихенько постукав у двері,
І просить «Впусти мене.

Коли тобі буде важко
Я прийду на поміч тобі,
Тебе не покину ніколи,
Довірся, повір мені.

У мені лиш мир і спокій,
У мені спасіння твоє.
Довірся мені, дитино,
Відкрий мені серце своє».




Біля каплички Божої Матері звучали вірші і пісні у виконанні засуджених жінок. Зворушливі слова напевно торкнулися душі кожної з присутніх жінок. Спільна молитва хворих, разом з отцем Омеляном, заносилася через Божу Матір до Ісуса, випрошуючи у нього полегшення болю душевного і тілесного для ув'язнених. Через поезію, про опіку Пресвятої Богородиці, засуджені жінки мали змогу переконатися, що "Ще не чувано ніколи, щоб Вона не помогла, чи у горі, чи в недолі того земного життя..." Всі присутні отримали образочки і благословення в'язничного капелана отця Омеляна Колодчака.
 


Надія Тхір

Немає коментарів:

Дописати коментар