Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 14 квітня 2017 р.

Покладання Плащаниці у в'язничній каплиці в Івано-Франківську

В установі виконання покарань №12 м.Івано-Франківська цьогоріч виставлено унікальну Плащаницю – дерев’яну скульптуру, яка зображає Ісуса, знятого з хреста, зроблену із суцільного дерева. Автором Плащаниці є майстер по дереву п. Іван Гавука, який відбуває покарання в установі.

«Одного разу, після Служби Божої, – розповідає майстер, – о.Василь запитав мене чи міг би я вирізьбити з дерева Плащаницю. Я без всяких роздумів і з радістю погодився. Вдома я робив різні речі з дерева, але ця робота в мене була вперше».

Хоча в молитовній каплиці Св. Миколая, що знаходиться в приміщенні УВП №12 вже виставлялася Плащаниця, проте власної ще не було. Отож працю було розпочато.
«Коли я почав вирізьблювати, – ділиться враженнями п. Іван, – мене охопила цікавість, захоплення… Я не відчував ніяких труднощів і втоми, все робилося дуже легко. В той час я розумів, що з цієї липової дощини повинна засяяти Божа благодать, щоб засуджені змогли прийти і помолитися до Господа у складний період свого життя».

Роботу було завершено на початку Страсного тижня, тож в’язничні душпастирі установи та сотрудники храму Зіслання Святого Духа Івано-Франківської Архієпархії УГКЦ о.Арсен Панчак та о.Василь Сливоцький звершили освячення Плащаниці у Велику Середу.

Впродовж Великої П’ятниці та Великої Суботи не лише в’язні, але й працівники установи зможуть вшанувати Плащаницю та роздумуючи над жертвою Спасителя наблизитися до Христа і прийняти дар спасіння.

Молодіжна комісія Івано-Франківської Архієпархії УГКЦ

Немає коментарів:

Дописати коментар