Шукати в цьому блозі

середу, 10 травня 2023 р.

МОЛИТВА СВЯТОГО ПАВЛА VI ЗА УВ'ЯЗНЕНИХ


Господи!


Мені кажуть, що я повинен молитися. Але як я можу молитися, коли я такий нещасний? Як я можу говорити з Тобою в тому стані, в якому я перебуваю? Мені сумно, я злий, іноді я в розпачі. Я скорше б лаявся, ніж молився. Я глибоко страждаю: бо всі проти мене і осуджують мене; тому що я тут, далеко від своїх, віддалений від своїх занять, без свободи і без честі. І без миру: як мені молитися, Господи?

Тепер я дивлюся на Тебе, що був на хресті. Ти також, Господи, переносив біль; так, і який біль!

Я знаю. Ти був добрим, Ти був мудрим, Ти був невинним; і вони чинили наклепи на Тебе, вони ганьбили, вони судили, вони бичували Тебе, вони Тебе розіп'яли, вони Тебе вбили.

Але чому, де справедливість? Чи зміг Ти пробачити тих, хто поводився з Тобою так несправедливо і так жорстоко? Чи міг Ти молитися за них? Справді, мені кажуть, що Ти дозволив Себе вбити таким чином, щоб врятувати Своїх катів, щоб врятувати нас, грішних людей: також щоб врятувати мене?

Якщо так, Господи, то це свідчення того, що людина може бути доброю усередині, навіть коли вирок людських судів тяжким тягарем лежить на її плечах. Я теж, Господи, в глибині серця відчуваю себе краще, ніж думають інші: я теж знаю, що таке справедливість, що таке чесність, що таке честь, що таке добро.

Перед Тобою в мене виникають такі думки: Ти бачиш їх? Ти бачиш, що я огидний зі своїми стражданнями? Бачиш, що мені хотілося б кричати і плакати? Ти розумієш мене, Господи? Це моя молитва? Так, це моя молитва: з глибини гіркоти моєї я підношу голос до Тебе; не відкидай його.

Хоч би Ти, що постраждав, як я, більше за мене, за мене, хоча б Ти, Господи, вислухай мене.

Я маю так багато чого попросити у Тебе!

Дай мені, Господи, мир у серці, дай мені спокійну совість; нове сумління, здатне на добрі думки.

О Боже, я кажу Тобі: як я провинився, прости мені! Ми всі потребуємо прощення і милосердя: Молюся до Тебе!

Господи, я молюсь Тобі за моїх близьких, які досі так дорогі мені! Господи, допоможи їм; Господи, утіш їх; Господи, скажи їм, щоб вони пам'ятали мене, що вони все ще любили мене. Мені дуже потрібно знати, що хтось все ще думає про мене і любить мене.

А також за цих супутників у нещастях і стражданнях, пов'язаних у цьому домі болю. Господи, помилуй.

Яви милосердя усім, так, навіть тим, хто змушує нас страждати; усім; ми всі люди цього нещасливого світу. Але ми, Господи, Твої створіння, Твої друзі, Твої брати, Христе; помилуй нас.

До нашого бідного голосу ми додаємо солодкий і невинний голос Богоматері; Пресвятої Марії, яка є вашою Матір’ю, а також для нас є матір’ю заступництва та розради.

Господи, дай нам Твій мир; дай нам надію.

Немає коментарів:

Дописати коментар