Шукати в цьому блозі

середу, 19 січня 2022 р.

Свято Просвіщення у в'язниці

19 січня 2022 року з Йорданською водою, освяченою після Святочної Літургії на Аскольдовій Могилі, до Київського слідчого ізолятора завітав о. Костянтин Пантелей. Він відвідав персонал, ув'язнених чоловіків, неповнолітніх, жінок, ув'язнених у секторі максимального рівня безпеки. 

Службовці та в'язні почули проповідь на основі опису події Хрещення у 1 главі Євангелія від Івана: 

Тож наступного дня бачить він Ісуса, що йде до нього, та й каже: «Ось Агнець Божий, який світу гріх забирає. Це той, що про нього повідав я: За мною наступить муж, сущий передо мною, був бо раніш за мене. І не знав я його. Та я на те прийшов, водою христивши, щоб Ізраїлеві об'явлений був він.» Тож Йоан свідчив, промовляючи: «Бачив я Духа, що, мов той голуб, з неба сходив і перебував над ним. І не знав я його, але той, хто послав мене водою христити, сказав був мені: Над ким побачиш Духа, який сходить і над ним перебуває, - той і христить Святим Духом. І я бачив і засвідчив: Він - Син Божий.»

Пенітенціарне Душпастирство УГКЦ


Немає коментарів:

Дописати коментар